Cauți o rețea de service pentru echipamentele HoReCa pe care să te bazezi?
Rețeaua de service cu acoperire națională pe care o găsiți la TC Romania Crown Cool este imbatabilă.
Schimbările în situația pieței au afectat semnificativ viața profesioniștilor din domeniul HoReCa: clientela a devenit mult mai prudentă, mai atentă pe ce dă banii, iar competiția pentru a oferi cele mai bune servicii s-a intensificat.
În fața creșterii costurilor și a prețurilor la produsele importate, a devenit dificil pentru antreprenori să mențină aceeași politică de prețuri, dar contextul în care își desfășoară activitatea le dictează condițiile de funcționare. Cu toate acestea, nu a împiedicat antreprenorii de succes să-și dezvolte și să-și mărească profiturile.
Este esențială rezolvarea tuturor problemelor clienților legate de instalarea, operarea, repararea și întreținerea echipamentelor la un nivel optim și în cel mai scurt timp posibil. Specialiștii vizitează firmele cliente și, de asemenea, iau echipamente pentru reparații pe teritoriul centrului de service.
Cum te pot ajuta specialiștii din rețeaua de service TC Romania Crown Cool?
1.Instalarea și punerea în funcțiune a dotărilor HoReCa
Cu ajutorul unor profesioniști adevărați se pot dezvolta soluțiile tehnice optime. Se pot soluționa toate întrebările despre instalarea și exploatarea echipamentelor.
2. Întreținerea dotărilor din unitatea ta
Scopul întreținerii este de a prelungi durata de viață a unui echipament și de a reduce pierderile din timpul de oprire în caz de urgență.
Toate defecțiunile apărute în timpul perioadei de garanție fără nicio vină a ta vor fi reparate gratuit. Sau vei primi un produs nou de același model.
Compania de servicii a viitorului: cum poți să câștigi competiția pe piață
Perioada post-covid este o perioadă dificilă atât pentru industria de catering, cât și pentru companiile de servicii care deservesc unitățile HoReCa. Din cauza închiderii multor puncte de alimentație publică, între companiile de servicii, concurența pentru cei rămași pe piață a crescut.
Cum poți să învingi concurenții de pe segmentul tău de activitate cu niște costuri financiare minime și să-ți extinzi rețeaua de clienți? Răspunsul la această întrebare este experiența unică a companiei de service, care influențează echipamentele deservite pentru a extinde cota de piață, a optimiza costurile și a crește și dezvolta compania.
O rețea de service cu acoperire națională, cum găsești la TC Romania Crown Cool:
1. Facilitează clientului modul de depunere a reclamațiilor la compartimentul de service în cazul unei defecțiuni la echipamentele tale HoReCa.
2. Se pot primi informații complete despre serviciile oferite de profesioniștii companiei. În funcție de problema concretă, se pot primi cele mai pertinente informații și modul de soluționare a acesteia, pentru ca să nu existe sincope de durată în activitatea firmei HoReCa respective. Iar pentru că acoperirea rețelei de servicii este extinsă la nivelul întregii țări este posibilă și o intervenție promptă care să îți pună iar în stare de funcționare optimă echipamentul respectiv.
3. Tehnologia actuală permite personalului din rețeaua de service a se lua contact rapid, direct, prin intermediul unui smartphone sau laptop, iar echipamentul aflat în proprietatea clientului să îl introducă într-o singură bază de date la această unitate.
Această oportunitate s-a dovedit a fi deosebit de convenabilă pentru clienții care au apelat deja la specialiștii TC Romania Crown Cool.
Imediat după aceea, personalul din compartimentul de service evaluează volumul potențial al solicitărilor clienților și ia o decizie cu privire la oportunitatea asigurării unui fond de înlocuire sau a unui inventar de piese de schimb (rezervă de piese de schimb) pentru aceștia.
Intră pe tcromania.com pentru detalii!